zondag 18 januari 2009

Begrafenis

Afgelopen vrijdag is een goede vriend van ons Eric Blom begraven.

Er was veel belangstelling voor de begravenis.

Eric werd in zijn eigen T5 naar de begraafplaats gereden met een stoet van luchtgekoelde vw's erachter, zijn grootste passie.
Hier een linkje naar een filmpje dat ervan gemaakt is. http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=13216

Hier staat Eric nog links naast ons op de foto tijdens de Super vw Nationals meeting in Frankrijk.

Eric we zullen je enorm missen!!!

2 opmerkingen:

klassiekvervoer zei

Hallo Erwin,
Op jouw weblog las ik het treurige nieuws over Eric. Ik ben Eric afgelopen 22 november weer tegen het lijf gelopen bij een Workshop van VolksRepairs. We hadden elkaar zo'n 23 jaar niet gezien..........We hebben 4 jaar bij elkaar in de klas gezeten op de MTS. Daar was hij de eerste met een auto, inderdaad de groene Kever. Hij was geen spat veranderd, behalve dan de snor.......We konden het weer goed vinden en het was een toffe gozer. We zouden elkaar wel tegenkomen op VW meetings. Volkswagen is nl. een nieuw fenomeen voor mij, vandaar. Bij het WinterFestijn heb ik hem niet gezien, vond ik wel jammer. En nu lees ik dat hij is overleden; wat een tragedie. Hier word je stil van.
Groet Maarten.

Volksprojects zei

Ja bij ons kwam het ook erg hard aan. zo vier je de jaarwisseling nog met hem, zo is hij er niet meer.
Er zijn nog steeds momenten van ongeloof!