zondag 1 maart 2009

Airride aanpassing

Tijd om die zwarte ovaal nog eens onder handen te nemen.
We waren het eens dat het eerste ontwerp niet helemaal prettig was om mee te rijden.
Volgens sommige was het maar Peppie en Kokkie style.
Ach sommige weten zelf niks beters te verzinnen.
Dus terug naar de tekentafel, ik werd daarbij geholpen door Volkxworkx die een Awesome ontwerp had hiervoor.
Hieronder de gelaserde spullen die netjes afgeleverd werden door Jens.

Ik wilde nog wat smaller dan de standaard toren en heb deze nog 1cm omgezet om een optimale versmalling van 4,5" te verkrijgen.
Hieronder het verschil!

Na de torens omgezet te hebben kon de opbouw beginnen.
Eerst nog even onder de auto gepast om er zeker van te zijn dat alles past.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaat weer helemaal goedkomen.
ben benieuwd als ie weer op zijn wielen staat.

groeten Rob(dub-supplies)

Anoniem zei

Ziet er omgebogen toch netjes uit!

Ik zie je vant weekend wel weer ff, kom ik weer ff wat staal afgeven:)

Ik spreek je later,

Mzls Jens