We hebben deze kever opgehaald in Delft.
Hij schakelde niet meer en Joost wilde graag de kever rondom op airride hebben.
Dit is geen probleem voor ons!
Op de brug gezet, banden eraf gehaald ivm het kunnen plaatsen van het airride systeem.
De motor moest eruit gehaald worden om het probleem te kunnen achterhalen waarom de kever niet meer schakelt. Het druklager bleek verkeerd gemonteerd te zijn.
We hebben de motor ruimte ook gelijk even schoongemaakt, zodat hij net zoals de kever er netjes uitziet.
Aan de achterzijde is de kever voorzien van in hardheid verstelbare airshocks.
Je kunt zelf bepalen hoe stug je de shocks wilt hebben.
Ideaal voor mensen met rugklachten.
Aan de voorkant hebben we de vooras voorzien van schokbreker torens, om zo de airshocks te kunnen bevestigen.
De kever staat nu op de hoogste stand.
Uiteraard is de kever uitgelijnd.
Het bedieningspaneel is netjes gemonteerd in het dashbord kastje.
De luchttank en de compressor zijn achter de achterbank geplaatst.
Zo zie je niet dat de kever voorzien is van een airride systeem!
Hij kan niet lager!
Hele gave foto van de voorkant die net boven de grond ligt.
Joost bedankt!
Wij wensen je heel veel rijplezier toe!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten